خانوما واکسن دو ماهگی خیلی سخته؟

۷ پاسخ

ن راحته نگران نباش منم فوبیا گرفته بودم ولی الان از صب خوابه

من انقد میترسیدم ، هیچی نبود راحت

نه عزیزم بستگی به بچه داره من فقط یک روز اذیت شد حالا نگران ختنه کردنشم

فقط قبل رفتن بهش پاراکید بده دو برابر وزنش . و موقع اوردن هر چهار ساعت یه بار بهش پاراید بده روز دوم هر ۶ ساعت یه بار زیادم نپوشون تبش بالا نره زود زودم تبشو چک کن احتمالا خوابه چون بخاطر واکسنه و پاراکید و پاهاشو قنداق کن

برا پسر من سخت گذشت ختنه اش والا راحت تر یود دقیق ۲۶ ساعت داغون شدم
😑

یکم اره

برای پسر من خیلی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان roz مامان roz ۴ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی