ن راحته نگران نباش منم فوبیا گرفته بودم ولی الان از صب خوابه
من انقد میترسیدم ، هیچی نبود راحت
نه عزیزم بستگی به بچه داره من فقط یک روز اذیت شد حالا نگران ختنه کردنشم
فقط قبل رفتن بهش پاراکید بده دو برابر وزنش . و موقع اوردن هر چهار ساعت یه بار بهش پاراید بده روز دوم هر ۶ ساعت یه بار زیادم نپوشون تبش بالا نره زود زودم تبشو چک کن احتمالا خوابه چون بخاطر واکسنه و پاراکید و پاهاشو قنداق کن
برا پسر من سخت گذشت ختنه اش والا راحت تر یود دقیق ۲۶ ساعت داغون شدم
😑
یکم اره
برای پسر من خیلی سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.