۶ پاسخ

ن‌ بابا فقط شب اول هواست باشه طبش نره بالا دیگه از فرداش اوکی الکی همه چیو واس خودمون سخت میکنیم

نه اصلا سنگین نیست
دختر من که خداروشکر تبم نکرد
خیلیم پاهاش درد نداشت

ن اونقدرام سخت نیس

نه عزیزم من خیلی غول ساخته بودم واسه ی خودم خداروشکر به خوبی خوشی گذشت

نه عزیزم

نه عزیزم‌۶‌ماهگی ۱۸‌ماهگی سخته

سوال های مرتبط

مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی