خانوما واکسن دو ماهگی سخته؟

۵ پاسخ

منم تو فکرشم استرسشو دارم خیلی

آنچندان سخت نیست ولی خب بچه بی قراری میکنه جای واکسن درد میکنه آدم دلش کباب میشه واسشون

نه‌ زیاد‌ سخت‌ نبود‌ دختر‌ فقط‌ دو‌ ساعت‌ تب‌ داشت

نه برای پسر منم فقط یه نصف روز اذیت بود

ن عزیزم برا من ک راحت بود

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان roz مامان roz ۴ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان نیکا💖 مامان نیکا💖 ۱ ماهگی