سلام خوب هستید ببخشید شما که 26هفته آمپول بتا زدید چند هفته بعدش زایمان کردید؟
لطفاً جواب بدید
دخمل کوچولو من دیشب کلا تب داشت کل شب نخوابیدم و پاهاش هم درد می کنه کلا برا دخترم راحت نبود ان شاالله از شما سبک باشه
یکم بچه بیقراری داره ولی تب نداره اصلا
برای من راحت بود فقط 5یا6ساعت بعد زدن واکسن گریه کرد تموم تب هم نکرد
نه بابا کجاش سخته فقد قطره استامیفون بده هیچیش نمیشه
میای گروه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.