سلام خانوما واکسن دو ماهگی سخته

۶ پاسخ

سلام خوب هستید ببخشید شما که 26هفته آمپول بتا زدید چند هفته بعدش زایمان کردید؟
لطفاً جواب بدید

دخمل کوچولو من دیشب کلا تب داشت کل شب نخوابیدم و پاهاش هم درد می کنه کلا برا دخترم راحت نبود ان شاالله از شما سبک باشه

یکم بچه بیقراری داره ولی تب نداره اصلا

برای من راحت بود فقط 5یا6ساعت بعد زدن واکسن گریه کرد تموم تب هم نکرد

نه بابا کجاش سخته فقد قطره استامیفون بده هیچیش نمیشه

میای گروه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان roz مامان roz ۴ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی