۴ پاسخ

موقع تزریق دردش میاد گریه میکنه بعدش هر ۴ ساعت استامینفن بده
کمپرس سرد امروز
انشالله که براش سبک باشه

وای منم نیم ساعت دیگه میرم خیلی میترسم

اذیت موقع تزریق یکم گریه میکنه بعد پاراکید بده ایشالا سبک بگذره براش

ن گلم اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۲ ماهگی
مامان میوه مامان میوه ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی