واکسن ۲ ماهگی سخته؟ بچه اذیت میشه؟ ت

۵ پاسخ

احتمالا تب میکنه

برا دختر من که اصلا اذیت نشد استامنیفونم بهش میدادم نه بی حال میشد نه میخوابید🤣

بستگی به بچه داره
ولی اگه استامینوفن درست مصرف بشه فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد

هرکی یه جوره عزیزم بی حال ک میشن سنگینی هم داره تا حدودی یکی تب میکنه یکی ن هرکسی یه جوره

اگه استامینوفن اش رو سر ساعت بدی نه واقعا نه برا درد نه برا تب اذیت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ارس و اِلا مامان ارس و اِلا ۱۰ ماهگی