واکسن ۲ ماهگی سخته؟ من یادم نیست

۳ پاسخ

برا دختر من سخت بود

دختر اولم واکسن دوماهگی زدیم اصلا اذیت نشد حتی تب هم نکرد
ولی برا این دومی خیلی استرس دارم آخه نمی‌دونم سرماخوردگیش،خوب شده یان

برا دختر منم سخت بود😔

سوال های مرتبط

مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان roz مامان roz ۴ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی