واکسن دو ماهگی خیلی سخته وای وای دخترم اصلا نمیخوابه

۸ پاسخ

واقعا میگی؟ واسه پسر من ک خیلی راحت بود فقط روز اول کمی بیحال بود اونم باقطره استا میخوابید خداروشکر اذیت نشد

پسر من امروز ۴ ماهگی رو زده بنظرم پاراکید بیشتر بهش انرژی میده تا اینکه بخوابونتش😐🤣

استامینوفن مگه بهش نمیدی ؟ من دخترم اصلا اذیت نشد و کلا خواب بود به خاطر قطره

استامينوفناشو به موقع دادي؟ من اصلا دخترم گريه هم نكرد موقع زدن واكسن… بعدشم خداروشكر همش خواب بود بخاطر استامينوفن كه دكتر گفت هر ٤ ساعت بخوره

وای 9روز مونده بزنم

وای نگو توروخدا،منم استرس دارم 5روز دیگه وقتشه

بهم درخواست بده بگم چیکار کنی ک اروم بشه

من از الان استرسش دارم

سوال های مرتبط

مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی