واقعا میگی؟ واسه پسر من ک خیلی راحت بود فقط روز اول کمی بیحال بود اونم باقطره استا میخوابید خداروشکر اذیت نشد
پسر من امروز ۴ ماهگی رو زده بنظرم پاراکید بیشتر بهش انرژی میده تا اینکه بخوابونتش😐🤣
استامینوفن مگه بهش نمیدی ؟ من دخترم اصلا اذیت نشد و کلا خواب بود به خاطر قطره
استامينوفناشو به موقع دادي؟ من اصلا دخترم گريه هم نكرد موقع زدن واكسن… بعدشم خداروشكر همش خواب بود بخاطر استامينوفن كه دكتر گفت هر ٤ ساعت بخوره
وای 9روز مونده بزنم
وای نگو توروخدا،منم استرس دارم 5روز دیگه وقتشه
بهم درخواست بده بگم چیکار کنی ک اروم بشه
من از الان استرسش دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.