۴ پاسخ

هربچه ای متفاوته

نه عزیزم اصلا سخت نیست

هربچه ای یه طوره بعضی ها خیلی اذیت میکنن بعضی ها نه قطره استامینوفن هر چهارساعت بده ان شاالله ارومه

بستگی داره بعضیا میکنن بعضیا نه

سوال های مرتبط

مامان میوه مامان میوه ۹ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی