۳ پاسخ

نه اتفاقا خیلی هم سخت نبود فقط استامینوفن شو سر وقت بده بخوره پاشم زیاد تکون نده

نه دوماهگی خیلی سخت نیست
تبش هم باید استا بدی کنترل میشه

ن بابا مدیریت کنی چیزی نیس

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۳ ماهگی