مامانا
شما چن هفته و چن روزتون بود ازمایش گلوکز دادین؟

تصویر
۱۵ پاسخ

دوستان از شب قبلش نباید چیزی بخوریم؟؟؟

۲۷هفته رفتم

من ۵ هفته و ۲ روز چون دیابت داشتم

24 هفته 4 روز

من ۲۲ هفته دادم

دقیقا بیست و هشت هفته بودم
روز قبل و شب قبل میزان قند و شیرینی و کربوهیدراتم رو کنترل کردم

من امروز رفتم ۲۵هفته و ۲روز ساعت ۷صب رفتم خداروشکر اذیت هم نشدم

من دکترم برای ۲۶ هفته و‌۳ روز نوشت
ینی امروز

من 22هفته دکترم برام نوشته

۲۴هفته

سوال منم هست که بهترین تایمش کی هست

۲۵ هفته و ۳ روز

من ۲۴ هفته و دو روز

۲۶ هفته ۲ روز
دوشنبه رفتم

من امروز دادم دیر بود ولی خب دکترم گفت این هفته بدم

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان آیلینم♥️ مامان آیلینم♥️ روزهای ابتدایی تولد