۸ پاسخ

۲۴تا ۲۸هفته میتونی بری

من ک میترسم این ازمایش تنهایی برم بدم چون میگن ممکنه حال ادم بد بشه انقدرم طولانیه ک یکی باید اسیر ادم بشه

دکتر ب منم گفت 26هفته برو

من ۲۴ رفتم
تیپیک یکی مونده به اخرمم بخون اگه نگران این ازمایشی❤️

دکنر به من گفت ۲۴ هفته بیا

دکتر‌من گفت 26تا28برو

۲۴ هفته

فک کنم ۲۴ میرن

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری