بچها آزمایش گلوکز چن هفتگی برم خوبه؟؟

۷ پاسخ

حتی اگر قندت تو هیچ کدوم آزمایشات بالا نباشه این گلوکز رو باید بدی ؟ 😭

من ۲۷هفته ۵روز رفتم

من ۲۵ رفتم

دکتر من ۲۵ هفته گفت
۲۵ بهتره چون زودتر بفهمی درمان کنی بهتره گلم

معمولا دکترا بین ۲۴ تا ۲۸ هفته مینویسن ولی برای برخی هم ممکنه به خاطر افزایش وزن یا مشکلات دیگه زودتر بنویسن. از پزشکت بپرس کی باید بری.

مگه‌تحت‌نظر دکتر نیستی

من ۲۶ونیم رفتم

سوال های مرتبط

مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وششم بارداری