چند هفته خوبه برم آزمایش گلوکز؟؟

۴ پاسخ

از ۲۴ تا ۲۸ هفته

دکتر ندارین ک بهتون بگه چ تازیخی برید؟

من ۲۶ رفتم

از 24تا 28هفته میتونی بری من 25هفته و 4روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لنا🥰 مامان لنا🥰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری