دخترا ازمایش گلوکز رو چند هفته دادین ?کی برم خوبه?

۹ پاسخ

اگر ۲۴بری بهتره چون اگه قند داشته باشی زودتر متوجه بشی

من ۲۴دادم دکترم گفت از۲۴تا۲۸وقت داری بدی هرچی زودتر بدی به نفعته اگه قند بالا باشه رژیم میدن یا قرص میاد پایین گفت دیر بری دیگه با قرص نمیشه کاریش کرد

بین ۲۴هفته تا ۲۸هفته من ۲۶هفته رفتم

من ۲۳هفته میخوام برم چون ژنتیکمون قندخون هست

۲۴هفته رفتم

۲۴ هفته و یه روز من دادم

۲۶ تا ۲۸ هفته

من ۲۴هفته و چهار روز رفتم

29باید بری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی
مامان Rasta😍Hakan مامان Rasta😍Hakan هفته بیست‌وچهارم بارداری