دخترا آزمایش گلوکز چند هفته بگیری خوبه ۲۳ هفته ۴ روز برم خوبه ؟

۶ پاسخ

ن از ۲۴ هفته ازمایشو بده

۲۸ هفتگی

من ک‌قبل ۲۴هفته رفتم

24هفته تا 28

نه یکم زوده بنظرم من میخام ۲۵هفته و چند روز که شدم میرم یا ۲۵ هفته تموم

من فردا میرم ۲۴ هفته دقیقم
فکر کنم بشه بری میگن از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته حالا یکی دو روز اینور اونور فکر نمیکنم خیلی مهم باشه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لنا🥰 مامان لنا🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری