مامانا چند هفته خوبه ازمایش گلوکز بدیم؟؟

۹ پاسخ

منم امروز رفته بودم واسه کنترل.به منم گفت فردا برو

24/25هفته

من دقیقا واسه ۲۴ هفته نوشته برام که برم

کار خاصی باید انجام بدیم قبلش؟؟

من ۱۸ روز دیگه تاریخ ازمایشمه
میوفته حدودا ۲۴ ۲۵ هفته

چند هفته میشین؟؟ من ۲۴ هفتم نمیدونم برم یا بزارم هفته دیگه انگار امادش نیستم

۲۴ هفته دکترم گفت

۲۴ هفته بهترین تایمشه

منو گفت فردا بده🫤

سوال های مرتبط

مامان لنا🥰 مامان لنا🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد