خانوما من چند هفته باید ازمایش گلوکز برم؟

۳ پاسخ

هر موقع که دکترت نوشته

۲۴ تا ۲۸ هفته وقت داری

۲۴تا ۲۸هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان🫀🥹 مامان آیهان🫀🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد