خانما ازمایش گلوکز از هفته چند باردا ی باید برم

۱۰ پاسخ

از ۲۴ تا ۲۸

۲۴ تا ۲۹ هفته وقت داری بری

من ۲۸ هفته نوشتن رفتم

از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته هست

هم یکم اسهال دارم دیشب ساعت پمج صبح زیر شکمم اینقدر دردم گرفت ک نمیتونستم بلند بشکم بنظرتون درد چی باشه؟

سلام خانما وقت بخیر میگم چرا شکمم خیلی نفخ میکنه؟

24 تا 28 هفته

فک کنم تا ۲۶ هفته بتونی بری

۲۴هفته

همین هفته ها دکتر یا بهداشت مینویسه برات

سوال های مرتبط

مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی