خانما هفته چندم باید برم آزمایش گلوکز ؟؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

من ک ۲۴ هفته و چند روز بشم میرم برا دوهفته دیگ دکتر برام نوشته

من ۲۶هفته میرم تا ۲۸ هفته وقت هست

۲۴تا ۲۸هفته

از ۲۴ تا ۲۸ هفته میتونی بری

تا 27هفته

تا ۲۸ هفته وقت هست من ۲۶ هفته رفتم

برای من دکترم هفته ۲۴ نوشت انجام دادم

۲۴ برو

سوال های مرتبط

مامان دانیال و آرین مامان دانیال و آرین ۲ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوادم مامان جوادم هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه ی من مامان معجزه ی من هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی