هفته چندم باید برم آزمایش گلوکز

۱۰ پاسخ

بستگی داره دکتر کی‌بنویسه من ۲۲ هفته رفتم

برا من ۱۶ این ماه که ۲۵ هفتم میشه گفته برم

منم هفته دیگه میرم

۲۶ تا ۲۸ من خودم ۲۷ هفته رفتم

من 24 هفته و چند روز رفتم

من 25هفته رفتم

برای من هفته ۲۷نوشته. شنبه ازمایش دارم

۲۴تا۲۸

الان برو

۲۴تا۲۸

سوال های مرتبط

مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوادم مامان جوادم هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه ی من مامان معجزه ی من هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه😍🌹 مامان معجزه😍🌹 ۱ ماهگی