خانما هفته چندم باید برم آزمایش گلوکز ؟

۵ پاسخ

از هفته ۲۴ تا ۲۸

همون ک یه پودر میدن بااب بخوری؟؟

من هفته بیست و سومم.دکترم گفت هفته بیست و چهارم یا پنجم برم.احتمالا تو این هفته برم

من ۲۶ هفته رفتم فکنم تا ۲۸ هفته وقتشه

هفته 24

سوال های مرتبط

مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دانیال و آرین مامان دانیال و آرین ۲ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه ی من مامان معجزه ی من هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وسوم بارداری