آزمایش گلوکز هفته چندم باید برم؟؟

۷ پاسخ

24تا28هست
ولی بهترین زمانش 26هفتست

بهترین زمان همون 24 هفته اس

۲۴ تا ۲۸ هفته
ولی بنظرم زودتر برو انجام بده چون غیر از قند
تروئید و ویتامین دی و کشت ادرار هم مینویسه دکتر
اینطوری زودتر متوجه میشی قنذ داری یا نه
عفونت ادراری یا دفع پروتئین یا تروئید داری یا نه زودتر کنترلش میکنی
۲۴ یا ۲۵ هفته برو

بین 24 تا28 بهترین زمان 26 هست

۲۴تا۲۸هفته زمانشه

دکتر من گفت هفته ۲۸میفرستم بری

28تا30بارداری بهترین موقع است البته 24هفته هم میتونی انجامش بدی

سوال های مرتبط

مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه ی من مامان معجزه ی من هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری