دکتر به من گفت 24هفته ولی چون قنددارم باید پودر رو نخورم
ازهفته ۲۴مجازی تا۲۸هفته من پنج شنبه میرم بدم ک میشم ۲۷هفته
اگه دنبال لباس نوزادی با کیفیت قیمت مناسبی
تو کانال روبیکا کلی مدل های خاص و با کیفیت داریم
کانال روبیکا
@nini_heed1
خانوما آزمایش گلوکز واجبه ؟؟
اگر ندی چیزی میشه برای چی هست؟؟
از۲۴تا۲۸هفته میفرستن. ازمن یک هفته طول کشید جواب داد
۲روز عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.