۶ پاسخ

دکتر به من گفت 24هفته ولی چون قنددارم باید پودر رو نخورم

ازهفته ۲۴مجازی تا۲۸هفته من پنج شنبه میرم بدم ک میشم ۲۷هفته

اگه دنبال لباس نوزادی با کیفیت قیمت مناسبی
تو کانال روبیکا کلی مدل های خاص و با کیفیت داریم
کانال روبیکا
‏@nini_heed1

خانوما آزمایش گلوکز واجبه ‌؟؟
اگر ندی چیزی میشه برای چی هست؟؟

از۲۴تا۲۸هفته میفرستن. ازمن یک هفته طول کشید جواب داد

۲روز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوادم مامان جوادم هفته سی‌وششم بارداری
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه😍🌹 مامان معجزه😍🌹 ۱ ماهگی
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دخمل گلی مامان دخمل گلی روزهای ابتدایی تولد