سلام مامانا برا ازمایش گلوکز چند هفته باید برم

۶ پاسخ

سلام عزیزم از هفته بیست و چهار تا بیست و هشت وقت داری ولی قبل تعطیلات عید برو

من ۲۵هفته رفتم

تا۲۸

من ۲۵ رفتم

۲۴ تا ۲۸

سلام من 27هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیهان🫀🥹 مامان آیهان🫀🥹 روزهای ابتدایی تولد