سلام مامانا
هفته چند برم برای آزمایش تحمل گلوکز؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم درخواست دوستی میدی برای من پر هست نمیتونم

من که دادم تموم شد رفت پی کارش

دکترم گفت 22 هفته برو مسئله ای نیس

من ۲۵ هفته و ۱ روز رفتم

هفته ۲۴ تا ۲۸ بارداری باید بری
۲۶ هفته موقع خوبیه

۲۴ تمام

تا۲۸ وقت هست هروقت عشقته 😂

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی