مامانا چند هفته باید بریم آزمایش گلوکز؟؟

۱۰ پاسخ

من ۲۷ هفته رفتم

۲۶تا ۲۸میتونی‌بری

به من 25 هفتم بشه وقت داده

۲۴تا ۲۸ هفته میتونی بری

من ۲۶ هفته رفتم

خوبین این آزمایش ک گلوکز هست دکتر گفت یا ن آزمایش نوشت شما رفتین آزمایشگاه گفت بهتون ک باید گلوکز بخورین آخه دکتر من برام نوشت ولی چیزی از این گلوکز بخور

الان وقتته برو نذار دير بشه

من ۲۶ هفته میرم

۲۴ تا ۲۸ هفته وقت داری
داره دیر میشه زودتر برو ک اگر قند بارداری داری متوجه بشی و کارهای لازم انجام بدی

۲۴ تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری