سلام مامانا فردا ساعت چند برم برا آزمایش گلوکز؟

۴ پاسخ

هرموقع آزمایشگاه باز میکنه
من ۷ رفتم
تا پذیرش بشم و نوبتم بشه طول کشید
تا ۱۱ اینطورا هم بودم
حتما هم صبحانه و خرما ببر با خودت ک تا تموم شد مراحلش سریع بخوری

8 برو

هرچی زودتر بری بهتره خودت گرما اذیت نمیشی

وقتی آزمایشگاه باز کرد برو زود چون تا ظهر درگیری و هیچی هم نمیتونی بخوری
هر چی زودتر بری زودتر خودت خلاص میشی

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد