من روژی ۵و۶ جاری ددمه
برا ما اثر نکرد و گریپ واتر جواب داد
زیر یک ماه نباید استفاده بشه عزیزم
منم میدم هر وقت به خودش بپیچه ایرانی نبود سفید بود قبلا الان خارجی یشو خریدم زرد رنگه
عه من یک قطره چکان میدم
من استفاده میکنم فقط دکتر بهم گفت اگه خارجی گرفتی فقط یک بار در روز میتونی بهش بدی ایرانیش بگیر بعد هر شیر دهی میتونی بدی
من پسرم کولیک داره استفاده میکنم هر ۸ ساعت ۲ سی سی، عالیه
اره من از دیشبه استفاده میکنم
خوب بوده انگار ولی خواب اوره ها
آره من روزی ۳ بار میدم مشکلی نداره.ولی زیر یه ماه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.