۸ پاسخ

منم استفاده میکنم خیییلی خوبه شبا یک سی سی

آره بالای یک ماه مجازه

منم استفاده میکنم برا رفلاکس فقط شب یک سی سی

منم میدم به دخترم دکتر داده

منم استفاده میکنم دکتر به پسرم داده

برای ما امروز دکتر تجویز کرد برای یبوست و نفخ پسرم،میتونی استفاده کنی چون تقریبا هم همسن هستن

تصویر

اگه برای رفلاکسشه بگو کیدیزول بده دکترش اون بهتره فامتودین لامصب ویتامین های ب بدن رو خارج میکنه

با تجویز پزشک فقط

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی