بچه ها کسی اینو استفاده کرده

تصویر
۸ پاسخ

اره واسه یبوست بچه خوبه

دیروز بچمو بردم دکتر اینو بهش داد گفت شبا ۵ قطره بده برای یبوست . نفخ ایناست

اره برای یبوست عالیع

بله استفاده کردم برای یبوست پسرم دوهفته اس بی تاثیره

روش نوشته رفلاکس و یبوست و کولیک اسهال
اما بیشتر برای یبوست استفادع میشه قبلا در روز دوبار پنج قطرع میدادم دکتر کردش ۸قطره

عالیه من اسمشو گذاشتم قطره معجزه

اره خوبه

اره واسه دختر من عالی بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی