پدی لاکت زینک بده ،سنجد بده،
حتما ویروس گرفته پسر من قبل عید گرفت دو هفته درگیر بودم ببرش دکتر آزیترو و... مینویسه
اگه اسهال داره پودر بایو کید بهش بده با ماست
کپسول یوموگی تو ماست بریز بده بهش
سیب رنده کن یکم دارچین بزن تغییر رنگ داد بده بخوره خوبه برا اسهال
گلم پسر منم همین بود هزار تا کار کردم براش خوب نشد تا کپسول پروکید دکتر نوشت براش ی روزه خوب شد
دلپیچه دایمیتکون خوبه یدونم چای نبات و نعنا
خاکشیر با اب سرد درست کن بهش بده کته با ماست
یکم استامینوفن بده خب
عزیزم یع ویروسه دلپیچه هست حتما ببرش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.