شکمم خوبه برای هفته من یا زیاد بزرگه؟😑😂

تصویر
۱۴ پاسخ

از مال منکه بزرگتره😁

من دوقلو دارم ولی شکمم کوچیکتره🥲
وزن نینی چقدر بود؟

انگار از قبل شکم داشتی
اره نرماله منم هم هفته شما بودم همینقد بود تقریبا

آره خوبه

مال من همینقدره شایدم بیشتر
چون خودم از قبل شکم داشتم

بزرگه ماشالله😊🧿

من الان شکمم اینقده اس🤦‍♀️.برای تو خوبه

بچه ات دختره

نه توبه شکم اولته؟

خوبه

خوبه 7 داری تموم مکنی دیگه

آره بزرگه من یک درصد شکم تورو دارم

مال منم همینقدره

خوبه گلم شکمتو با شکم کسی مقایسه نکن

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان عارفه و عباس مامان عارفه و عباس ۵ ماهگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری