از مال منکه بزرگتره😁
من دوقلو دارم ولی شکمم کوچیکتره🥲
وزن نینی چقدر بود؟
انگار از قبل شکم داشتی
اره نرماله منم هم هفته شما بودم همینقد بود تقریبا
آره خوبه
مال من همینقدره شایدم بیشتر
چون خودم از قبل شکم داشتم
بزرگه ماشالله😊🧿
من الان شکمم اینقده اس🤦♀️.برای تو خوبه
بچه ات دختره
نه توبه شکم اولته؟
خوبه
خوبه 7 داری تموم مکنی دیگه
آره بزرگه من یک درصد شکم تورو دارم
مال منم همینقدره
خوبه گلم شکمتو با شکم کسی مقایسه نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.