سلام خانم ها شکمم من برای ۳۲ هفته خوبه

تصویر
۶ پاسخ

ماشاالله عالیه🧿🥰

برای منم همین 🤣

خیلی خوبه منک اصلاشکم ندارم بچه دومم هس

اندازه پنج ماهه ها شکم دارم
ولی هشت ماهمه😂

خوبه جان

بزرگم هست
من شکم ندارم اصلا😂😂

سوال های مرتبط

مامان کالین مامان کالین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی