مامانای سرکلاژی دیروز عمل کردم امروز مرخص شدم میشه بهم روحیه بدید 🥲🥲🥲

۱۴ پاسخ

سلام عزیزم منم عمل سرکلاژ شدم و حالا توی بیست هفته هستم انشالله این مراحلو رد کنیم برای اطمینان بیشتر باید این عمل انجام بدیم که دلمون راحت تر باشه

وای ببخشید چجوری سرکلاژ کردنتون من هم ژول سیروکس کمه دکتر گفت ریسکه

طول سرویکست چند بوده

منم 13هفته سرکلاژ شدم دوهفته اول خیلی استراحت کن بعدش در حد آشپزی انجام بده

من ۱۶ هفته تا الان هستم عزیزم
ب جز استراحت کردن ک ی وقتایی بی طاقت میشی بقیه ش میگذره گلی
دیگه مامان شدن واسه ی سریا مث ماها با این سختیاس

عزیزم منم دو شب هس سرکلاژشدم
با طول سرویکس۲۵

سلااام عزیزم
خوبی؟
نی نی خوبه؟
خداروشکر به سلامتی عمل کردی

خیلیا سرکلاژی ان. من خودمم ۳ هفته س سرکلاژ شدم. دوستمم اینطور شد الان دو ماه بچه ش بسلامتی اومده به دنیا همه چیز هم خوب پیش رقت.
منم اولش نگران بودم اما بعد دیدم خیلیا اینجور شدن و همه چیز خوب پیش رفت.
از طرفی هم ما تلاشمون بکنیم بقیه ش بسپاریم دست خدا. استراحت کن خیلی.

انشالله ادامه بارداری رو‌با صحت و سلامت بکذرونید عزیزم شاد باشید و آروم به امید خدا

اصلا نگران چیزی نباش عزیزم فقط چیزایی که دکتر گفته رو رعایت کن و بسپار ب خدا همه چیزو
منم ۱۶هفته سرکلاژ کردم

چیزی نشده که آخه منم ماه قبل سرکلاژ شدم دردم ک نداشت
فقط،مراقبت باید کنی و داروهایی ک دادا رو ب موقع بخور
اگه بهت گفت ک راه برو حتما انجام بده
ب منم گفته بود ک باید راه بری تا عفونت‌ها تخلیه شه
نگران نباش اینو یادت باشه همیشه
گر نگهدار من آن است که من می‌دانم
شیشه رو در بغل سنگ نگه می‌دارد 😊
توکلت ب خدا

طول سرویکستون چند بود؟ فانلینگ هم بودین؟
امروز هر سوالی که از بقیه پرسیدم تو گهواره دریغ از یک پاسخ😕😕

عزیزم
من ۱۶ هفتگی سرکلاژ کردم تا میتونی ماه اول رو استراحت کن
استرس اصلااااا خوب نیست واقعا
پله هم‌نرو‌
زود میگذره 🤍

این روزام میگذره گلم سال دیگ اینموقع بچه بزرگه و شما کم کم دیگه یادتم نمیاد و مشغول میشی و اینا همه میشه یخاطره ...

سوال های مرتبط