نگران نباش گلم خداروشکر زیادم پایین نیس
سر کلاژ میکنی ک خیالت راحت بشه با بچه کوچیک ک استراحت نمیشه داشت
به سلامتی انشاالله پشت سر میزاری عزیزم ،دکترت کیه گلم؟
عزیزم لک بینی هم داشتی؟ یا فقط برا طول سرویکس؟
۲۷هم خوبه خیلی کم نیس سرکلاژ میکنی تازه خیالت راحت تر میشه اصلا نگران نباش بیشتر راه رو رفتی ۲۰ هقته ای دیگه چیزی نمونده
ب منم گفتن سرکلاژ کن گوش ندادم با اینک سابقه سرکلاژ از قبل داشتم میگفتن باید اینم سرکلاژ کنی ولی گوش نکردم ۱۸ ملیون هم پولش میشد .ازم تعهد گرفتن ک هر چی شد ب عهده خودم باشه .موقع زایمان بزور زاییدم
علائمت چی بود گلم؟؟
من خیلی درد دارم بچم خودشو سفت میکنه دردم بیشتر میشه
۲۷بد نیس غمت نباشه برا اطمینان بیشتر سرکلاژ میکنن حتمن
هیچ جای نگرانی نیست عزیزم من دوتا بارداریم سرکلاژ شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.