طول سرویکسم شده ۲۹ چیکار کنم؟؟🥲🥲

۵ پاسخ

من زیر شکمم خیلی درد میکرد رفتم بیمارستان
سونو دادم گفت خوبه ۳۷بودم
ولی نمیدونم چرا انقدر درد داره

استراحت مطلق+سرکلاژ

چراانقد پایین عزیزم

خیلی پایینه

من 28 بودم سرکلاژ شدم
شکمی سونو دادی یا واژینال

سوال های مرتبط

مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی