منم ۲۷ام نگران نباش
البته من باید سرکلاژ شم ب خاطر سقط دوسال پیشم
نگران نباش گلم منم ۲۷ بود سرکلاژ کردم
پله و توالت ایرانی و پیاده روی و خم و راست شدن و خوابیدن رو زمین و ایستادن حذف کن.
۲هفته فقط استراحت اکی میشه
استراحت کن فقط
منم همینم خواهر ۲۶ با سرکلاژ🤕🤕🤕
سرکلاژ باید بشی عزیزم یکم خیالت راحته
عزیزم استراحت کن فقط
میشه بپرسم ضربان قلب بچت تو انتی چقدر بود منم انتی احتمال کم گفت دختره حالا موندم وسیله بگیرم
غمت نباشه منم 26بود
استراحت کن احتمالا سرکلاژ بشی اینجوری خیالت راحتتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.