خیلی از بچه ها الان دارن از خفیف تا شدید
پسر من داره
الان ۸ سالشه
کار درمانی و گفتار هم بردم اما فقط یه کم بهتر شده
مشکل عدم تمرکز و بدغذایی هم داره
مثلا چطوری
بعنی چجوره؟؟ متوجه نشدم
میشه بگین چه طور هست یعنی؟
به دختر منم مشاور بازی درمانیش گفت داره
بپرس خانومی. من کاردرمانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.