۷ پاسخ

خیلی از بچه ها الان دارن از خفیف تا شدید

پسر من داره
الان ۸ سالشه
کار درمانی و گفتار هم بردم اما فقط یه کم بهتر شده
مشکل عدم تمرکز و بدغذایی هم داره

مثلا چطوری

بعنی چجوره؟؟ متوجه نشدم

میشه بگین چه طور هست یعنی؟

به دختر منم مشاور بازی درمانیش گفت داره

بپرس خانومی. من کاردرمانم

سوال های مرتبط