سلام کسی تا الان ای یو ای کرده

۷ پاسخ

بله من امروز بخاطر تنبلی تخمدان ای یو ای کردم

آی یو آی بخاطره کم تحرکی اسپرم انجام میشه.آی وی اف هم بیشتر بخاطره ضعف در مورفولوژی اسپرم انجام میشه.
این کانال تو روبیکا توضیح داده.درمورد تاثیره خرنوب برای کم تحرکی و بهبود مورفولوژی اسپرم
روبیکاdarmankade2025

من دوبار

خدا رو شکر

من چهار بار 😔

سلام خوب هستید شما نتیجه گرفتید

بله من

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری
دوقلوها دوقلوها قصد بارداری