دخترم یسره استفراغ میکنه چیکارکنم.؟

۵ پاسخ

ب نظرم اگر بیشتر از ۵ بار شده حتما ببر بیمارستان

ببر دکتر آمپول بزنه

ببر دکتر احتمالا ویروسه

دختر من تب داشت واسحال
بردیم دکتر
گفت ویروس جدیده بعضیا استفراغم میکنن
دارو براش ازیترو نوشت و چند قلم دیگه
حتما ببرش دکتر وگرنه اب بدنش کم بشه بستریش میکنن

اگه شربت فاموتیدین دارین دو سیسی بهش بده

سوال های مرتبط

مامان مروارید مامان مروارید ۳ سالگی