ب نظرم اگر بیشتر از ۵ بار شده حتما ببر بیمارستان
ببر دکتر آمپول بزنه
ببر دکتر احتمالا ویروسه
دختر من تب داشت واسحال
بردیم دکتر
گفت ویروس جدیده بعضیا استفراغم میکنن
دارو براش ازیترو نوشت و چند قلم دیگه
حتما ببرش دکتر وگرنه اب بدنش کم بشه بستریش میکنن
اگه شربت فاموتیدین دارین دو سیسی بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.