۲۴ پاسخ

هیچ کاری نکن استراحت کن ...آب گوشت ، کله پاچه زود بخور ک جوش بگیره ابشو بخور ... آب میوه ها . سوپ حلیم ..من آب کلچه پاچه میخوردم قوت میگرفتم اینقد ..مبارکه گلم 💝گوشی و مراقب باش از دستت نیفته خدای نکرده

مماخ جدید مبارکککک😍

اناهیل و اب کرفس بخورررر کلا مایعات زیاد بخور امپولم اگر بهت داده برای کاهش التهاب بزن

سلام مبارکه چقدر ورم اینجوری پیش بری چشمات بسته میشه یخ بزار رو صورتت

مبارکه عزیزم.... اول باید تا ی ماه حالت نشسته بخوابی... کمپرس سرد مرتب بزار تا ورمت شدید نشه...سر نباید پایین بیاری من تا ی ماه سر پایین نیاوردم....مایعات زیاد بخور آب کرفس آب سیب وهویج زیاد بخور...غذات باید سوپ آبکی باشه نیاید غذای سفت بخوری کلا نباید غذات جویدنی باشه....داروهات سر ساعت بخور مخصوصا اناهیل....حمام رفتی با آب گرم حمام نکن آب باید ولرم رو به خنکی باشه که خونریزی نکنی....در کل خیلی خواست باشه چون فرم دهی بینی دیگه بستگی به دوران نقاهتی که خودت مراقبت می‌کنید...ورم بینی امکان داره یکسال تا دوسال طول بکشه پس نگران نباش

مبارکه گلم
آجی پیش کی عمل کردی چقدر عمل کردی کسی پیشته واسه کمک کردن که عمل کردی

منم الان ۴روزه تو این حالتم🫠

تا میتونید آناناس بخورید و نتیجه اش رو ببینید
کمپوت هم میتونید بخورید ولی میوه تازه باشه بهتره

خوش بحالت به آرزوت رسیدی😄😍😂

👃👃👃👃👃

تصویر

اناهیل بخور بزار ورم کبودیت بره

مبارک باشه عزیزم
چقدر دادی

غذا های آبگی سعی کن زیاد بخوری عزیزم سوپ اینا آب قلم سوپ پای مرغ چیزای مقوی مثلا بخاطر اینکه کامل سیر بشی اگر آبگوشتی خواستی بخوری نون ریز کن بعد پوره کنن برات تا لازم نشه بجویی فشار بیاد راحت بشه قورت داد..دیگه مایعات زیاد آبمیوه های طبیعی اونایی ک مجاز هستن

اناهیل بگیر از داروخونه اصلا تا دوماه چیزای شور و نمکی نخور ورمت زود بخوابه آناناس و آب کرفس هم عالیه

مبارکه عزیزم بینی جدید مبارک 😍

مباااركه🩷🩷كمپرس سرد تا ٤٢ساعت مايعات زياد بخور غذا ك فعلا نمتوني بجويي سوپم بخور كامل صاف بخواب داد نزن يا زياد صحبت نكن تا تامپونات رو برداري اناهيل سر وقت مصرف كن اب اناناس براي زخم خيلي خوبه اب قلمم خوبه

قرص اناهيل از داروخانه بگير بخور زود ورم و كبودي رو جمع ميكنه راحت ميشي فقط دستور مصرفش رو از داروخانه بپرس

سخت نگیر بخواد کبود بشه میشه بعدم زود خوب میشه مبارک

فقط کمپرس یخ میتونه از این ورم و کبودی نجاتت بده

مبارکه
اناناس هم میگن خیلی خوبه مایعات فراون

مبارکه انشاالله همون که می خوای بشه

دماغ جدیدت مبارک خوشگلم🥹💕🤞🏻✨
من شنیدم آب کرفس برا کبودی و ایناش خیلی خوبه مرتب بخور
استراحت کن عزیزم انشالله زودی خوب بشی♥️

مبارکههه

مماخ جدید مبارک من ابجیم عمل کرده داروهاتو سر تایم بخور اب کرفس و اب هویج ابجیم خیلی میخورد کمپرس یخ بزار تا چند روزم غذا های ابکی باید بخوری مایعاتم زیاد باید بخوری

سوال های مرتبط