۶ پاسخ

عزیزم تا میتونی تا روز دهم پر پمادتتراسایکلینش کن و پوشکش کن ،نباید اصلا خشک بشه
من بچم رو ختنه کردیم همین کاری که میگم رو دکترش گفت انجام دادیم و واقعا عالی بود ختنش

پماد تترسالیکلین بزن باز بزار هراز گاهی هوا بخوره سفالکسین هم بده اگه دکتر داده

با صابون و آب ولرم هرروز چند بار بشور تو روز پنجم یا ششم میوفته نترس.من هیچ پمادی نزدم فقط مامانم هرروز سه چهار بار با لیف شست

عفونت نداره ؟چرا زرده بالاش پماده

پسر من روز پنجمه ازین کبود تره
بردیش پیش ناصری تو آریان؟

چطوریه؟!روز سومه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان علیرضا  شیطونم مامان علیرضا شیطونم ۸ ماهگی