مامانا چطوری باید با این تب سنج کار کنم؟

تصویر
۷ پاسخ

زیر بغلی هست
سر دماسنج و‌بچسبون زیر بغل و دست رو هم بچسبون به پهلو
دکمه و بزن یکم‌نگهدار خودش بوق میزنه

بزار زیر بغلش دستشو نگه دار تا بوق بزنه

من اتوماتیک خریدم 900 تمن

چند خریدی

عزیزم بزار زیر بغل بچه دکمه سبز رو بزن صبر کن تا زمانی که عدد ثابت شد خودش یه صدای بوق میده اون موقع بردارش

من چن روز پیش خرید 300 اینو😑

اخی، چه برند خوبی
دکمه اش رو بزن روشن شه، بذار زیر بغل نینی، بعدش که درچه ثابت شه بوق میزنه، بعدش دوباره با دکمه اش خاموشش کن.

سوال های مرتبط

مامان کیان👼🏻 مامان کیان👼🏻 ۵ ماهگی
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی