با این تب سنج چطوری کار میکنن؟

تصویر
۹ پاسخ

دکمه رو بزن بذار زیر بغل بعد صدا میاد بردار ببین چنده

بعد بوق زدن عدد ثابت میشه
قبلش دست نزن

اون سر فلزی رومیزارم زیر بغلش بعد اون دکمه رومیزنم ونگه میدارم تاصدا میده

میزاری زیر بغلش دکمه رو میزنی روشن میشه و بعد چنددقیقه نگه میداری.

روشنش کن بزار زیر بغل بعد چند دقیقه خودش یه حالتی مثل سوت میزنه اونموقع بردار ببین عددشو

دکمشو میزنی روشن میشه میزاری زیربغل بچه کارش که تموم شد صدا میده میبینی تبش چنده این تب سنجا هرچی نشون داد نیم باید بزاری روش بهداشت بهم گفته

دکمشو فشار بده روشن ک شد بزار صفر درجه بشه بعد بزار زیر بغل بچه و تا وقتی ک صدای زنگش درنیومده از زیربغلش برندار

دکمه روشنش رو بزن وقتی هیچ‌ عددی روش نیس بزار زیر بغلش وقتی ی عدد ثابت رو نشونت داد دمای بدنشه

دکمه روشن خاموش بزن بذار زیر بقل بچه آخر دما رو مشخص کرد بوق میزنه چک کن چند بوده

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی