طریقه استفاده از این تب سنج چطوری؟

تصویر
۴ پاسخ

قسمت نقره ای رو بذار زیر بغل بچه چند دقیقه بمونه بعد طوری بگیر دستت که قسمت زرد پشت باشه راحت میتونی درجه تب رو بخونی

م رفتم دکتر بهم یاد داد.
اون قسمت که جیوه نداره ر بگیر تو دستت دوسه بار حالت پرتابی بزن تا جیوه بیاد پایین.قشنگ نگاه کنی رو خط ۳۵ بیاد کافیه. نقره ای رنگ خیلی باید دقت کنی بگیر رو به رو دیوار سفید مشخصه. بعد بزار زیر بغلش چند دقیقه بمونه نگاه کن اگر تا ۳۶ونیم بود خوبه ۳۷ ب بالا تبه

اون سر میله سفیده رو بزار زیر بغل بچه

فکر کنم اون نوکشو باید بزاری زیر بغل یا داخل دهان رنگ قرمزش ببین تا کجا میره بالا

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی