من بیست هفتم . انومالی نرفتم. الان برم دیره؟

۶ پاسخ

اصولیش اینه ۲۰ هفته به بعد بری. ولی خدای نکرده اگه بچه چیزیش شده باشه دیگه نمیتونی کاریش کنی. نهایتا تا ۱۹ مجوز. میدن

نه دیر نیست

وایی خوشبحالت ک تا الان تحمل کردی من دارم دق میکنم تا زودتر اول ۱۸ بشم❤️🥹

وای عزیزم چرا همون موقع خودش نمیرید
یکی ام ۱۵ هفته بود میگفت سرم شلوغ بود انتی نرفتم

عزیزم از دکترتون سوال کنید تا جایی که میدونم بین ۱۸ تا ۱۹ هفته انجام میشه ولی باز هم سوال کنید

تا ۲۲ هفته فرصت داری بری

سوال های مرتبط

مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخمل تو راهی مامان دخمل تو راهی هفته بیست‌وپنجم بارداری