اصولیش اینه ۲۰ هفته به بعد بری. ولی خدای نکرده اگه بچه چیزیش شده باشه دیگه نمیتونی کاریش کنی. نهایتا تا ۱۹ مجوز. میدن
نه دیر نیست
وایی خوشبحالت ک تا الان تحمل کردی من دارم دق میکنم تا زودتر اول ۱۸ بشم❤️🥹
وای عزیزم چرا همون موقع خودش نمیرید
یکی ام ۱۵ هفته بود میگفت سرم شلوغ بود انتی نرفتم
عزیزم از دکترتون سوال کنید تا جایی که میدونم بین ۱۸ تا ۱۹ هفته انجام میشه ولی باز هم سوال کنید
تا ۲۲ هفته فرصت داری بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.