سلام خانوما ۱۹ هفته تمام برم آنومالی خیلی دیره ؟

۸ پاسخ

نه من دقیق ۱۹ تمام رفتم با حساب nt دقیق هم توی آنومالی گفت ۱۹ تمام بود هفته م
تا ۲۱ هفته وقت داری

من تو 22 هفته رفتم
چون شهرستان بودم نتونستم زودتر برم
خداروشکر که نینیم حالش خوب بود

اره عزیزم باید زودتر بری اگه خدای نکرده مشکلی باشه ۱۹ هفته مجوز نمیدن

اگه ۱۸رد کردی چاره نیست برو

نه
ولی 18 هفته بهتره

نه عزیزم تا 22هفته وقت داری ولی عقب ننداز زودتر برو

نه اصلا

۱۸ هفته بهتره که اگه خدایی نکرده مشکلی داشته باشه بتونی کاری کنی

سوال های مرتبط

مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری