۵ پاسخ

شمانرفتی آنومالی

من ۱۸ هفته رفتم

نه عزیزم دیر نیست منم همین موقع رفتم آنومالی

من 19 هفته 3 روز رفتم

ن منم همین موقع رفتم

سوال های مرتبط

مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وهشتم بارداری