سلام
۱۹ هفته و ۱ روز دیره برا سونو انومالی؟

۸ پاسخ

بله دیره دیگه انجام نمیدن عزیزم ۱۸ هفته بایدرفت منم رفتم ۱۹هفته گفتن دیره نمیشه

دختر دایم ۲۰ هفته ۴ روز رفته

من۱۹ هفته رفتم

نه عزیزم برو اوکیه

نه منم ۱۹ هفته سه روز باید برم میفته چهارشنبه تا۲۲هفته مجازیم بریم

دکتر من گفت بخاطر قوانین سقط قانونی ایران تا ۱۹ هفته قبلش آنومالی باید انجام بشه

ن برو

سلام نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوقی🌰 مامان فندوقی🌰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری